woensdag 12 juni 2013

nieuwe producten

Verbazend hoor, dat vilt. Ik vilt nu zo'n 10 jaar lang en elke keer ontdek ik weer nieuwe dingen. Ben er nog lang niet op uitgekeken! De mogelijkheden zijn eindeloos....
Gisteren heb ik een hemd gevilt. Vind m zelf erg mooi geworden! Het is ongeveer maat 38/40 en door dragen gaat ie meer naar t lichaam staan. Prijs € 59,-. De lieftallige Heleen heeft m even gepast voor de foto.


Vandaag ben ik aan de gang gegaan met de wol die ik afgelopen zaterdag op het schaapscheerfeest in het Noorderplantsoen heb gekocht, van de stadskudde van Groningen die daar ter plekke van de vacht ontdaan werd. Mooie lange haren, daar maken we mooie ruige kragen mee! One size fits most,prijs € 45,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een berichtje achterlaat!